Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

REVIEW: De Tuinen handcrème


Ik probeerde laatst een handcrème van iemand en eigenlijk was ik meteen verkocht. Ik heb best vaak last van droge handen, dus ik vind het heerlijk om te smeren. Toch had ik tot nu toe nog nooit een handcrème kunnen vinden waar ik écht heel enthousiast over was. Tot ik de handcrème van De Tuinen probeerde!


Deze handcrème zit in een vrij grote verpakking (100 ml), maar is toch een handig meeneem-formaat. De tube ziet er simpel, maar mooi uit en je kunt gemakkelijk zien hoeveel er nog in zit.



Hoewel ik tot voor kort niet zo'n fan was van eigen merken, ben ik echt helemaal bijgedraaid. Ik heb namelijk ook een geweldige oogmake-up remover van Etos eigen merk en nu dus een handcrème van het eigen merk van De Tuinen. Ik wil niet zeggen dat eigen merken altijd de beste keuze zijn, maar voor de meiden die er net als ik nooit zo enthousiast over waren: eigen merken zijn vaak top!




Bij het gebruiken van deze handcrème heb je maar een heel klein beetje nodig, waardoor hij lekker lang meegaat. De prijs-kwaliteit verhouding is dus erg goed. De crème voelt heel fris en zacht op je handen en trekt snel in, dus dat is ideaal wanneer je haast hebt! Daarnaast ruikt hij ook nog eens super lekker naar kokos. Ik ben niet altijd even gek van kokosgeur, maar van deze krijg ik echt geen genoeg!

Prijs € 5,99
Verkooppunt: De Tuinen

Pluspunten:
- lekkere geur
- voelt fris en zacht
- geur blijft lang hangen
- trekt snel in, maar droogt je handen niet uit
- gaat lang mee

Minpunten:
- Prijs

Ik hoor jullie bijna denken: het lijkt wel alsof ze betaald is om deze review zo positief te schrijven. Maar geloof me meiden, dat is niet zo. Ik ben gewoon dol enthousiast over deze handcrème en ik raad hem jullie dan ook zeker aan!

Heb jij deze handcrème al eens geprobeerd?

5 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!