Pagina's

zaterdag 21 februari 2015

BEAUTY: Review Hugo Boss - Ma Vie


Goedemorgen! Ik heb een nieuwe geur die ik graag voor jullie wil reviewen. Het merk Hugo Boss kennen we allemaal wel, maar kennen jullie deze (nieuwste) geur van dit merk ook al? Dit mooie flesje is de geur Ma Vie. Ik heb hem laatst van een vriendin gekregen en ik ga jullie vandaag vertellen wat ik ervan vind!





Het flesje zelf vind ik erg mooi. De roze kleur is lekker meisjesachtig en doet me denken aan de lente en zomer. De dop lijkt wel een beetje diamantachtig en het spraytje zelf is goud van kleur. Een goede keuze. Door dit uiterlijk verwachtte ik dat de geur ook zoet zal ruiken. Toch valt dat best mee. Hij ruikt wel zoet, maar ook erg fris. Een beetje een bloemengeurtje dat je eigenlijk wel voor iedere dag kunt gebruiken. Wel vind ik dat het meer een geur is voor de lente en zomer en niet zozeer voor deze tijd van het jaar. Ik laat hem dus nog even staan tot het warmer wordt buiten. De geur blijft trouwens wel een paar uur zitten, maar vervliegt daarna wel een beetje. Een beetje zoals normaal gesproken ook gebeurt, denk ik. Het flesje wat ik heb heeft een inhoud van 50ml en kost zo rond de € 70,00. Er is ook een kleiner formaat van 30 ml die rond de € 50,00 kost. Wel prijzig, maar dat zijn alle geuren van Hugo Boss eigenlijk wel. Ik vind het in ieder geval een heel lekkere geur en ik ga hem deze lente en zomer zeker vaak gebruiken!

Ken jij deze geur al?

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dank je wel!